Perutaan kaikki - Uusi lento ja asioiden järjestelyä Suomeen
Kuusi päivää odottelin, että Opodon asiakaspalvelu tekisi asialle jotakin. Eivät tehneet. Todella hämmentäviä sähköposteja sain useita, joissa kerrottiin, että "meillä on sinulle uusi tarjous". Olin sitten asiakaspalveluun yhteydessä, jossa tuosta tarjouksesta ei ollut mitään tietoa. Kysyin moneen kertaan, että mikä tämä uusi tarjous on, että voitteko kertoa, onko se uusi lento vai rahat takaisin meininki? Eivät tienneet. Sama toistui toisen kerran. Samanlainen sähköposti, että "meillä on sinulle uusi tarjous ja että olemme yrittäneet ottaa sinuun lukuisia kertoja yhteyttä". Yhtään yhteydenottoa en noiden sähköpostien lisäksi ollut saanut. Nytkin otin asiakaspalveluun yhteyttä. Taaskaan ei tiedetty mitään tuosta tarjouksesta. Pyysivät odottamaan jälleen 72 tuntia lisää. Totesin, että riittää odottelu ja pyysin hyvitystä lennosta. Ei enää uusia yrityksiä uusille lennoille. Tuskinpa olivat alun perinkään mitään lentoja yrittäneet buukata. Siltä se vaikutti. Opodon so...